Zomervakantie 2018 - Abisko 2

25 juli 2018 - Abisko, Zweden

Woensdag 25 juli 2018
Vandaag een niet zo hele spectaculaire dag gehad. Dat kwam enerzijds door het weer en anderzijds ook een beetje door de omgeving. ’s Ochtends ging het weer nog wel, maar ’s middags heeft het best heftig geregend. We willen best een bijdrage leveren aan de bosbranden, maar had van mij wel wat minder gekund. De weg daar is heel simpel: of je gaat weer terug richting Kiruna of je rijdt richting de Noorse grens. Best wel eentonig dus en als je dan helemaal geen vogels, rendieren of weet ik wat ziet dan gaat de lol er snel af. We hebben dus eigenlijk een beetje dom heen en weer gereden en helemaal niets gezien. Gelukkig brak de lucht na het avondeten weer mooi open en toen zijn we er toch nog even op uit geweest. Bezoekje gebracht aan de Abiskorivier en het enorme watergeweld wat daarmee gepaard gaat. Ons guesthouse had een diversiteit aan personages. Enkelingen, mannelijke duo’s, oud, jong en gezinnen. Je hebt weinig contact met elkaar, maar dat hoeft ook niet. Je komt elkaar tegen in de gezamenlijke keuken of eetkamer. Viel wel op, dat wij iets uitgebreider ontbijten of dineren dan de meesten. Zal wel in onze aard zitten, daarom zien we er ook zo goed uit😊 Morgen op weg naar Noorwegen. Fram till i morgon.

Zweden is mooiWild water

1. Hans Bakker:
    26 juli 2018
    Ja qua temperatuur zitten jullie een stuk kouder. Hoop dat jullie het droog gaan houden en morgen leuke en mooie vogels kunnen spotten😘