Maandag 3 augustus

4 augustus 2020 - Nieuwland, Nederland

Hiep hiep hoera! Pa is vandaag jarig, alweer 86 jaar geworden. Normaal gesproken zitten we op deze datum altijd in het buitenland, maar nu dus niet. Tja en dan zit je dus om 9.00 uur al in de auto om op koffietijd in Steenwijk te zijn. Het ritje duurde anderhalf uur, ons verblijf daar ook ongeveer, maar het zij zo. We waren niet de enige vakantiegangers, die daar op bezoek kwamen. De bootvluchtelingen (haha) Hennie en Jaap waren er ook. ’s Middags hebben we geluierd, aangezien er vanavond voor Marja en Marc een beversafari op de planning stond. Hield dus ook in, dat ik weer heerlijk het rijk voor mij alleen had. Van Luna heb je toch geen last. Die slaapt op alle plekken en in alle poses die ze maar bedenken kon. Ben ook druk aan het typen geweest om al mijn volgers maar tevreden te houden. Hierdoor wel binnen gezeten en dan mis je wel eens wat. Wat sneu, had zomaar een bekende Nederlander kunnen worden. Op onze megacamping was zowaar Hart van Nederland om een kort item (link naar Hart van Nederland, tijd 20:07) te maken omtrent de aanstaande hittegolf. Gelukkig was de (leek er heel veel op) praatgrage broer van Foppe er wel. Hij genoot al van de spotlight voordat de TV er was. Marja en Marc hebben 3,5 uur op de boot gezeten en 3x een bever gezien. Lange zit, maar het was de moeite waard geloof ik. Tot morgen.

Bever

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Zeijlemaker:
    7 augustus 2020
    Had je nog BNN-er kunnen worden!