Dag 20: Dinsdag 9 augustus 2022

9 augustus 2022 - Haverdal, Zweden

Luna begon vannacht ineens te piepen. Meestal wil ze dan op bed, maar nu niet, ze wilde naar buiten. Sta je dan midden in de nacht, terwijl je hond het grasveld aan het bemesten is. Mobiel erbij om het op te kunnen ruimen. Vandaag hebben we Noorwegen verlaten. Wellicht hadden we dat eerder moeten doen, want het weer begint nu vakantiewaardig te worden. Het idee was om al helemaal naar Malmö te rijden, maar daar hadden we eigenlijk ook helemaal geen zin in. Op tijd dan maar op zoek naar een mooi plekje. Marja meerdere speciale WoMoparkings uitgezocht, maar naar welke we ook reden, telkens was alles vol. Begin je dus al (voor ons) vrij vroeg te zoeken naar een plaatsje en dan ben je dus nog te laat. De eerste de beste camping hebben we dan dus maar uitgekozen, Haverdals camping. Een megagrote camping met alles erop en eraan. Hoe groter de campings in zowel Zweden als Noorwegen, hoe meer uitgebreid het sanitair is. Ze bieden allemaal de mogelijkheid om in een keuken je eigen potje te koken, maar op sommige keukens zou Jamie Oliver nog jaloers zijn en dan hebben we het over een camping. Hier zelfs een vaatwasmachine, het echte campinggevoel....Hier ook veel vaste plekken en zover ik het heb kunnen zien, de oude garde. Tegenover ons ook. Kwamen even aanrijden in hun Volvo cabrio. Eindelijk eens buiten gegeten met lekker weer. Morgen verhuizen we weer naar een ander land, Denemarken. Hej då! Vi ses i morgon!

1. Hennie en Jaap:
    10 augustus 2022
    Tja jullie hebben het niet getroffen met het weer ,geniet er nog maar van een fijne thuis reis 🙋😘
  2. Zeijlemaker:
    10 augustus 2022
    Wij zijn weer thuis. Ook hier mooi weer.
    Jullie Noorwegen reis heeft er nog niet toe geleid zelf naar Noorwegen te gaan.
    Zal van het weer komen, denk ik.
    Als jullie maar mooie foto's hebben gemaakt. Ben benieuwd!