Dag 21: Woensdag 10 augustus 2022

10 augustus 2022 - Haderslev, Denemarken

Onze vakantie zit er bijna op en we hebben vanmorgen voor het eerst buiten het ontbijt genuttigd. Best wel een raar idee. Stond ik bij een eerdere camping onder een regendouche, hier moest je de douchekop zoeken en ik kan niet zeggen, dat ik nou heel veel water heb gehad. Een Belgisch stel met camper was zich aan het voorbereiden om het grijze water te lozen. Ja, dan moet de afvoerbuis van het voertuig wel precies boven de bak hangen. Hij rijden, zij aanwijzingen geven. Weet niet hoe lang ze al bij elkaar zijn, maar ze begrepen elkaar niet echt en het heeft dan ook een mooi tijdje geduurd. Ondanks het feit, dat onze kilometerteller aangeeft, dat we geen meter rijden (bekend probleem) zijn we vandaag toch langs steden als Malmö, Kopenhagen en Odense gevlogen. Over 3 bruggen en met heel mooi weer. Uiteraard weer veel te mooi om te reizen. Ooit zijn we in de omgeving van Hejlsminde op vakantie geweest, dus hier hebben we naar een camping gezocht. Reden we ineens op de route, die ze bij de Tour ook hebben gereden. Allemaal namen op de weg gekalkt, grappig. In Haderslev vonden we er eentje, Anslet Strandcamping. Onze plek op slechts 50 meter van de zee, De Kleine Belt. Luna heeft uiteraard al meerdere keren in het water gelegen en vond het vechten met een krab net iets te ver gaan. Heerlijk de bbq weer aangestoken en met de kop in de zon gegeten, dat is ook wel eens anders geweest. Morgen de laatste etappe. Farvel! Vi ses i morgen.

1. Hennie en Jaap:
    10 augustus 2022
    Geniet van jullie reis naar huis 🤗😘🙋
  2. Hans Bakker:
    11 augustus 2022
    Wat een reis hebben jullie weer gehad. Super jammer dat het weer jullie niet zo goed gezind was, maar dat jullie weer meer dan genoeg hebben meegemaakt is weer zeker. Een hele fijne terugreis en één ding jullie komen midden in een hittegolf 🌞🌞🌞🥰
  3. Zeijlemaker:
    11 augustus 2022
    Goede reis terug en geniet dan weer van je eigen huis!