Woensdag 22 juli

23 juli 2020 - Noordwijkerhout, Nederland

Vandaag voor een aantal een rustdag en voor Marja en mij een bezoekje aan ome Henk en tante Wil in Krimpen a/d IJssel, als we toch in de buurt zijn……Mwah, was toch nog wel een klein uurtje rijden. Ze hebben het grootste deel van hun leven op de Fresia gewoond en begin dit jaar de overstap gemaakt naar een nieuwbouw appartement. Kan niet anders zeggen dan WOW. Tuurlijk, het is allemaal nog niet zo oud, maar heel ruim opgezet. Vergeleken met het oude adres in ieder geval mega veel parkeergelegenheid. De gehele familie is aan bod gekomen. We zouden er ook een boek over kunnen schrijven, maar wij hebben er al met al een uurtje of 3 over zitten lullen. Was al weer ff een tijdje geleden, maar wel weer leuk om bij ze op bezoek te gaan. Halfweg de middag waren we weer terug bij het huisje. Om iets te ondernemen zat er niet meer in, dus dan maar wat vroeger eten en ’s avonds met Luna naar het Noordwijker strand. Ze heeft ditmaal meer gebadderd dan de vorige keren. Water in, water uit en door de mooie zomeravond waren er ook weer veel meer honden. In de meeste gevallen blijft het toch echt een schaap. Voor Lunabegrippen was ze behoorlijk actief in het water en dat heeft toch de nodige kiekjes opgeleverd. Als je op dat strand al die windschermen ziet, dan krijg ik de kriebels al. Corona-proof hutje mutje, ik zou helemaal gek worden. Als ze mij zagen liggen, de anderen ook waarschijnlijk. Vandaag verder niet zo heel veel gedaan. De eerste set in het kaarten is in ons voordeel beslist (1-6) . Na de voor de tegenstander hoopgevende voorsprong, waren ze in het vervolg van de set kansloos. Tot morgen.

Branding2StrandhondBranding

1. Hennie en Jaap:
    23 juli 2020
    Hoi in Krimpen bij Henk en Wil is het altijd leuk en gezellig ,heerlijk ff over het strand met Luna leuk hoor kaart ze veel plezier😘
  2. Zeijlemaker:
    23 juli 2020
    Je kunt het nog steeds, Ino.
    Tot morgen!