Dag 13: Dinsdag 1 augustus

1 augustus 2023 - Bain-de-Bretagne, Frankrijk

De storm van gisteravond heeft ons zomaar gratis en voor niks een zwembad opgeleverd. Ons ene terras was een beetje verzopen vanwege een verstopte afvoer.  Geeft maar weer aan hoe heftig het is geweest. Het huisje is verder prima hoor, maar sommige constructies doen ons toch maar weer denken aan onze buurman Bennie. Hotseknotsebegoniabouwwerken.

We hebben het er al een aantal keren over gehad: “Je zou nu maar in een tent zitten”. Aan de ene kant ruk, maar aan de andere kant inpakken en wegwezen, dat kunnen wij nu niet. En het is toch allemaal als als als dan dan dan.

Vandaag voor de verandering een autoritje gemaakt naar Saint-Malo. Vroeger berucht om de piraten en nu bekend als toeristische kustplaats. Er staat een oude stadsmuur van 2 kilometer met uiteraard een mooi uitzicht. Wij hebben deze ook nog even beklommen, nadat Marc met de nodige moeite aan de binnenzijde van de muur nog een parkeerplaatsje had weten te bemachtigen. Lang hebben we er niet vertoefd. Je merkt het gewoon aan iedereen, dat alles wat er in zo’n stadje gebeurt komt eigenlijk niet uit de verf vanwege het treurige weer. Onze André zong er al over, maar alles ziet er inderdaad anders uit als de zon schijnt.

Aansluitend zouden we na dit bezoekje ook nog naar Dinan, maar dat trek je dan eigenlijk ook al niet meer. We zijn er nog wel doorheen gereden, maar ook niet meer dan dat. Zag er wel leuk uit. Morgen weten we al wel wat we gaan doen, helemaal niks. Zal dus wel weer een inspirerend verhaal worden. À demain!

KanonZee zwembadHelle lucht

1. Hennie en Jaap:
    1 augustus 2023
    Hopen voor jullie dat de zon nog wel gaat schijnen 🙏😎
  2. Hans Bakker:
    2 augustus 2023
    Ja het is afgelopen weken nou niet echt top weer🫣. Het lijkt Nederland wel. Maar jullie hebben in ieder geval elkaar. Maak er wat moois van. 🥰
  3. Zeijlemaker:
    3 augustus 2023
    Krijgen we nog reisverhalen? Die van dinsdag is onze laatste!