Dag 16: Vrijdag 4 augustus

4 augustus 2023 - Saint-Germain-du-Seudre, Frankrijk

Zweet dik op de kop vanmorgen. Tja dan moet er ingepakt worden en is het wel aardig weer. Hufters. In het meer voor onze deur wordt het water met de dag groener van de alg. Zwemmen is er verboden, maar mocht je er in pleuren, dan kom je als de hulk weer uit.

De rug van Marja schiet niet echt op en dan moet je ook nog een paar uur in de auto zitten. Onze vrolijke vriend Rémy kwam nog aan zetten met een potje Ibuprofen. Handjevol meegekregen.

We konden merken, dat we gedurende ons ritje van ongeveer 4 uurtjes gestaag in een andere omgeving kwamen. Veel wijnranken en ander soort bomen. Marc zag ook meteen weer de ene na de andere roofvogel vliegen. Ons huisje staat midden in Saint Germain du Seudre, op iets meer dan een uurtje boven Bordeaux. Best wel groot huis met grote leefruimte, openslaande deuren en de auto kan veilig achter een elektrisch hek staan. Zo op het eerste ook ontbreekt er niet veel. Mooi omheind voor Luna, dus die kan ook lekker rondsnuffelen. Hier kunnen we wel een paar dagen vertoeven. Tis nog even afwachten wat we de komende dagen gaan doen. À demain!

OnderwegAchtertuinMairie gezien vanuit de tuin

1. Zeijlemaker:
    5 augustus 2023
    Lijkt goed. Zowel het huis als het weer!